Заміна та повернення

Задоволення кожного покупцяГарантія, заміна чи повернення товару

Так, звісно ж щодо нашої репутації та беззаперечно у відповідності до Захисту Прав Споживачів ми здійснюємо обмін на інший колір/розмір, чи просто приймаємо від вас повернення у 14 денний термін та повертаємо кошти безготівковим перерахуванням. Але саме головне для нас те, що кожен покупець має залишитись задоволений на 100%! Оглядаючись на минулі роки, принаймі ми зробимо усе за для цього! Адже усі ми люди

При заміні чи поверненні товару будь ласка уважно ознайомтеся із умовами, що нижче:

  • Товар не був у вживанні та не має слідів використання чи зносу: подряпини, потертості, сторонні запахи чи плями та інше. Тобто товар не використовувався, а лише примірявся;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки. На товарі є спеціальний клапан для обережного відкриття та примірювання;
  • Збережені всі ярлики та заводське маркування.

Svydkist vykonannja ta oberty

Термін виконання наших зобов’язань.

Ми замінимо вам товар чи повернемо вам кошти сплачені за ваше замовлення по перерахунку після його отримання. Як тільки но вантаж поступить до нас у належному вигляді, але не пізніше ніж у 3-х денний термін з моменту надходження на наш склад товару, що повертається. На практиці це займає один робочий день

Гарантійні зобов’язання.

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності у найменуваннях заводських дефектів. Гарантія надається на термін 2-х тижнів з моменту покупки у нашому магазині за умови, що товар не експлуатувався. Гарантія може бути і значно більшою, якщо це передбачено відносинами виробник/дилер. Будь ласка, перевіряйте цілісність нашого брендованого упакування, комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні у пункті кур'єрської служби.

Terminy

Увага! Вам може бути відмовлено у заміні або поверненні товару із причини, коли гарантійні зобов'язання не поширюються через наступні випадки:

  • Пошкодження заводського упакування. Фактично увесь одяг та спорядження передбачає на упакування клапан для примірювання. Немає необхідності рвати упакування, надаючи йому не товарного вигляду
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням,  або із порушенням правил експлуатації;
  • Випадкові пошкодження завдані покупцем, або пошкодження що виникли внаслідок недбалого ставлення, чи використання (вплив рідин, заломлення шкіри пальців на рукавичках, сторонні запахи, вовна домашніх тварин і таке інше, що не відповідає товарному вигляду з вини покупця);
  • Механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • Несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх складових, чи компонентів найменування.

Вартість усіх доставок товару, що підлягає поверненню чи обміну сплачується покупцем. Якщо причиною повернення товару є "заводський брак", тоді всі витрати з пересилання товару бере на себе наш магазин. У такому випадку обов'язково вкажіть у декларації Нової Пошти, що сплачує надсилання одержувач

Обов'язково повідомте нам номер ТТН (накладної Нової Пошти), за яким ви робите повернення товару нам відповідним листом (лист що надійшов вам від нас у момент замовлення із його номером) із зазначенням причини заміни чи повернення:

  • У разі заміни: повідомте що повертаєте та на що замінити;
  • У разі повернення: вкажіть будь ласка реквізити для перерахування коштів (чи № картки)

Отримати детальну інформацію по заміні чи поверненні товару у нашому інтернет-магазині можна звернувшись до наших менеджерів по електронній пошті чи за телефоном

Дякуємо Вам за покупки!