Повернення та заміна товару
Так, звісно ж щодо нашої репутації та беззаперечно у відповідності до Захисту Прав Споживачів ми здійснюємо обмін на інший колір/розмір, чи просто приймаємо від вас повернення у 14 денний термін та повертаємо 100% коштів, за вирахунком комісій та доставки. Але саме головне для нас те, що кожен покупець має залишитись задоволений на 100%!
При заміні чи поверненні товару будь ласка уважно ознайомтеся із умовами, що нижче:
- Товар не був у вживанні та не має слідів використання чи зносу: подряпини, потертості, сторонні запахи (тіла, парфумів, тощо) чи плями та інше. Тобто товар не використовувався, а лише примірявся;
- Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки. На товарі є спеціальний клапан для обережного відкриття та примірювання;
- Збережені всі ярлики та заводське маркування;
- Сплачена доставка
Термін виконання наших зобов’язань.
Ми замінимо вам товар чи повернемо вам кошти сплачені за ваше замовлення по перерахунку після його отримання. Як тільки но вантаж поступить до нас у належному вигляді, але не пізніше ніж у 3-х денний термін з моменту надходження на наш склад товару, що повертається. На практиці це займає один робочий день
Гарантійні зобов’язання.
На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності у найменуваннях заводських дефектів. Гарантія надається на термін 2-х тижнів з моменту покупки у нашому магазині за умови, що товар не експлуатувався. Гарантія може бути і значно більшою, якщо це передбачено відносинами виробник/дилер. Будь ласка, перевіряйте цілісність нашого брендованого упакування, комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні у пункті кур'єрської служби.
Увага! Вам може бути відмовлено у заміні або поверненні товару із причини, коли гарантійні зобов'язання не поширюються через наступні випадки:
- Пошкодження заводського упакування. Фактично увесь одяг та спорядження передбачає на упакуванні клапан для примірювання. Немає необхідності рвати упакування, надаючи йому не товарного вигляду
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або із порушенням правил експлуатації;
- Випадкові пошкодження завдані покупцем, або пошкодження що виникли внаслідок недбалого ставлення, чи використання (вплив рідин, заломлення шкіри пальців на рукавичках, сторонні запахи, вовна домашніх тварин і таке інше, що не відповідає товарному вигляду з вини покупця);
- Механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх складових, чи компонентів найменування.
Вартість усіх доставок товару, що підлягає поверненню чи обміну сплачується покупцем. Якщо причиною повернення товару є "заводський брак", тоді всі витрати з пересилання товару бере на себе наш магазин. У такому випадку обов'язково вкажіть у декларації Нової Пошти, що сплачує надсилання одержувач
Обов'язково повідомте нам номер ТТН (накладної Нової Пошти), за яким ви робите повернення товару нам відповідним листом (лист що надійшов вам від нас у момент замовлення із його номером) із зазначенням причини заміни чи повернення:
- У разі заміни: повідомте що повертаєте та на що замінити;
- У разі повернення: вкажіть будь ласка реквізити для перерахування коштів (чи № картки)
Отримати детальну інформацію по заміні чи поверненні товару у нашому інтернет-магазині можна звернувшись до наших менеджерів по електронній пошті чи за телефоном
Дякуємо Вам за покупки!